Make your hobby your profession!

We are looking for you

We are looking for you.

Masori is a Berlin-based young company for products around Autohifi, Homehifi and speaker parts. We source our product range worldwide and store it directly in Germany. We operate a warehouse, an office in Berlin and an online store.

We serve internet platforms, like eBay and co, where meanwhile over 2000 products can be found. In addition, we operate as a wholesaler nationally and supply audio retailers in Germany. Masori sees itself as a company that loves to break new ground, to question processes, to operate internationally and to lead a flexible, young team in a startup mentality.

Customer Service Agent / Webshop Manager

Deine Aufgaben

• B2C Produktberatung, Bestellannahme, Reklamationsbearbeitung, Angebotserstellung bei Anfragen per Mail, Social Media und Telefon.
• Erste:r Ansprechpartner:in in der Kommuni­kation unserer Geschäftskunden.
• Ausbau des B2B Netzwerks.
• Unterstützung des Social Media & Marketing Teams.
• Portfolio Ausbau und Artikel/Datenpflege im Webshop, sowie deren Plattformen.



Deine Qualifikationen

• Große Affini­tät zum Car-Hifi-Segment und Unterhaltungselektronik
• Durchsetzungs-, organisations- und kommuni­kations­starke Persön­lichkeit und „kompromiss­lose“ Kunden­orientierung.
• Exzellente Deutschkenntnisse und gute Englischkenntnisse.
• Erfahrungen in Kundenservice und -betreuung (B2C/B2B)